Veelgestelde vragen

Boeken

Waar kan ik een overzicht vinden van alle tarieven?

Een overzicht van alle tarieven kun je vinden op deze pagina.

Hoe kan ik een plekje reserveren?

Alle plekken die momenteel beschikbaar zijn, zijn alleen te boeken via ons reserveringssysteem.

Hoe betaal ik voor mijn plekje?

Je kunt betalen via de link die je krijgt wanneer je reservering wordt bevestigd.

Daarbij hanteren wij twee termijnen: de eerste termijn van 50% van het totale bedrag is twee weken na je boeking.De tweede termijn van 50% van het totale bedrag is 3 weken voor aankomst.

Kan ik een extra nachtje boeken?

Afhankelijk van wanneer je er bent en hoe druk het is, kan dat! In het laagseizoen hebben we zelfs een speciale verlengactie.

Kan ik bij jullie iets voor een groep organiseren?

Dat kan! We hebben de mogelijkheden voor je op een rijtje gezet, maar je kunt ook zelf je programma samenstellen via de webwinkel of een offerte aanvragen.

De minimale grootte voor groepsboekingen en reserveringen is 25 personen. Het is niet toegestaan om zelf cateraars en leveranciers in te schakelen om te laten bezorgen of werken op de camping.

Hebben jullie nog seizoensplekken beschikbaar?

Voor 2021 zijn de seizoensplekken helaas al vergeven.

Verblijven

Mag onze hond mee naar de camping?

Honden (mits aangelijnd), katten, papegaaien en andere huisdieren zijn van harte welkom op onze camping. Hou er wel rekening mee dat we hiervoor een klein tarief rekenen en dat honden niet zijn toegestaan op het veld bij het meertje.

Hoe regel ik stroom op mijn plekje?

Niet bij elke campingplek is stroom te krijgen. Check in je reservering of je campingplek mét (er zijn plekken met 6A en 16A) of zonder stroom is.

Voor het aansluiten heb je een campingstekker (CEE-stekker, 3-polig) nodig: deze zijn ook verkrijgbaar (zolang de voorraad strekt) in de Stuiver & Snip.

Zijn jullie met het openbaar vervoer te bereiken?

Via het openbaar vervoer zijn we moeilijk te bereiken (maar niet onmogelijk). Check het even op 9292.nl: de dichtsbijzijnde bushalte is halte Lingegemaal.

Voorzieningen

Hoe kan ik de receptie bereiken?

Sta je op de camping?

Kom dan even langslopen tijdens openingstijden. De receptie is geopend van 10:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 17:00. Als je buiten deze tijden een dringende vraag hebt, hebben de mensen bij de Kees & Kwartel ook een antwoord op de meestgestelde vragen – als zij het ook niet weten, kun je altijd een mail sturen naar info@lievelinge.nl en krijg je zo snel mogelijk antwoord.

Zit je op grotere afstand?

De receptie heeft door de dag heen veel binnenloop en is daardoor telefonisch niet altijd even makkelijk te bereiken; de meeste kans heb je ’s ochtends tussen 10:00 en 12:00. Je kunt tijdens openingstijden bellen naar het telefoonnummer dat vermeld staat op onze contactpagina. Kom je er niet doorheen? Dan kun je mailen: de receptie streeft ernaar altijd binnen 48 uur je mail te beantwoorden (maar vaak veel sneller).

Wanneer is de horeca geopend?

Bij restaurant Kees & Kwartel is van 08:00 – 21:00 uur de keuken open.

Dit is als volgt opgebouwd:

  • 08:00 – 12:00 uur: ontbijtjes en broodjesservice (broodjes 1 dag eerder bestellen)
  • 12:00 – 16:00 uur: lunch
  • 17:30 – 18:00 uur: diner
  • 21:00 – ??: borrelhap

Donderdag & vrijdag serveren wij daar Pizza, Pasta & Salades.

Zaterdag tot en met woensdag hebben we een menukaart met minimaal twee hoofdgerechten, vijf bijgerechten en/of de family plate.

Kraaiennest

Het Kraaiennest is van 1 mei tot 1 oktober overdag geopend op zaterdag en zondag.

In de zomervakantie is het Kraaiennest bij mooi weer ook doordeweeks geopend.

Welke sanitaire voorzieningen zijn op de camping beschikbaar?

Er zijn 2 complete gebouwen op de camping waar je gratis kan douchen en warm water kan krijgen. Er is een familiedoucheruimte beschikbaar; deze is ook geschikt voor rolstoelgebruikers. Ieder toiletgebouw beschikt over een stortplaats voor het chemisch toilet. Tevens is er een wasmachine en droger aanwezig, waar je tegen betaling gebruik van kan maken.

Is er WiFi op het terrein?

Bij de Kees & Kwartel is gratis WiFi beschikbaar. Je kunt het barpersoneel altijd naar de toegangscode vragen.

Waar haal ik mijn boodschappen?

Het dichtstbijzijnde winkelcentrum is Winkelcentrum Hoog-Dalem.

Als je het terrein niet af wilt, zijn er twee mogelijkheden: er komt bijna dagelijks een SRV-wagen (vraag de tijden bij de receptie); bij de Spar in Vuren kan je bestellen en zij mogen het tot op de plaats bezorgen. Andere bezorgers zijn op het terrein helaas niet toegestaan. 

Kan ik ergens geld pinnen?

De dichtsbijzijnde pinautomaten zijn in Gorinchem of in Vuren.

Waar kan ik sigaretten kopen?

De Lievelinge heeft geen vergunning om tabak te verkopen. Johan van de SRV-wagen verkoopt het daarentegen wel: bij de receptie kun je hiervoor de actuele aankomsttijden navragen!

Overige vragen

Kan ik bij jullie komen optreden?

Als je een mailtje stuurt naar ons Lievelab, nemen we zo snel mogelijk contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.